Jak sprzedawca ma zachęcić “płeć brzydką” do zakupów?

1. Bazowanie na wygodzie jest sprawą najważniejszą. Facet lubi mieć fajne i luźne ubranie, które nie przeszkadza w procesach myślowych;
2. Cena często nie ma znaczenia. Warto kierować się praktycznym wykorzystaniem, jakością-trwałością;
3. Jeżeli widzisz, że klient jest nowy, zaproponuj mu niewielki rabat pracowniczy lub po prostu zniżkę przy opłacie gotówką. Będzie to miły gest, który zbuduje zaufanie do marki;
4. Zaznacz, że ubranie w razie kłopotów można zwrócić odzyskując gotówkę. To często argument skłaniający do zakupów;
5. Moda męska wymaga promocji racjonalnego wizerunku.

Na zakończenie

Moda męska jest rozwijana w coraz lepszym stopniu. Mężczyźni mają spore pole do popisu. Sprzedawcy zresztą też. Kieruj się koniecznie powyższymi zasadami.

Dodaj komentarz